Челарево
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

GLAMUR I SEKS - DRUGI DEO PRICE

Go down

GLAMUR I SEKS - DRUGI DEO PRICE Empty GLAMUR I SEKS - DRUGI DEO PRICE

Порука by Radeumetnik 13/12/2008, 9:25 am

Dok je kao gazela hodala ispred njega Mateja se divio njenim gracioznim pokretima, zavodljivim pokretima njenih kukova i zadnjice, kretala se meko kao divlja mačka, imala je onaj pravi plivajuci hod koji je isticao njenu vitku figuru i skoro šiljate grudi, koje su štrčale iz njenog dubokog dekoltea iz uske providne košulje. Njena odeća nije bila nepristojna, odabrana je sa puno ukusa, svaki detalj je isticao njeno savršeno izvajano telo. Odeća je više otkrivala nego što je imala šta da sakrije. Mary nije imala razloga da neki deo tela uklanja sa putanje muških pogleda, svaki je bio priča za sebe, svaki je pozivao na akciju i izazivao na tenutno divljenje i bio žestok izazov i povod okretanju glave muškaraca svih godina. Mnogi su je u prolazu ispratili otvorenih usta, sa uzvikom ili žviždukom. Žene su je odmeravale, otvoreno, ili ispod oka, sa notom ljubomore ili crtom zavisti, tražeći joj kao savršenom umetničkom delu skrivenu, manu, neki vidljivi propust, neku pukotinu, neuskladjenost u srazmerama. Njena potpuna pojava je izazivala rekao bih strujni udar i vizuelni šok. Mary nije mogla da izadje nigde ne primećena, nije se mogla zakloniti od pogleda i sprečiti nasrtljive da joj se obtaćaju, da je izazivaju, da jos se nude, koristeći svoje prednosti, društveni status, svoje bogastvo, svoj politički ili umetnički uticaj. Prilazili su joj kao da je moderna gejša, kao da je nečija bogata ljubavnica, kao da je nečija metresa, bogato ukrašena lutka za pokazivanje i dokazivanje pred kamerama i u društvenim hronikama Posmatrajući ovaj krasan komad, razumeo sam sve one opise koje idu u prilog farancuskinjama. Kao izvajana boginja, kao rasna ždrebica kojoj je potrebna sigurna ruka iskusnog džokeja da bi pokazala svoje prave kvalitete. Mateja je seo sa njom u skup dvosed crvene boje. Vozila je oštro i previše brzo, kao da je tom skupom igračkom vladala jednako kao što je vladala i svojim telom. Njen apartman je bio prostran, moderno opremljen, stilski skoro na granici futuristčkog pogleda na unutrašnje uredjenje prostora. Mateja je pomislio da je divan osećaj posmatrati Ajfelovu kulu kroz te velike prozore. Posmatrati umetničku četvrt gde su slikari na otvorenom izlagali svoje slike, gde su se kao jata vrabaca skupljali mnogobrojni turisti da pokupe sa te ulične trpeze samo mrvice sa tog umetničkog kolača, da ponesu bar neki trag tog glamura i sjaja kojim zrači Pariz i uvek nastoji da u toj bespoštednoj trci ostane vodeći umetnički centar.Na zidovima je video velika platna, potpisana sa imenima koja su u krugovima galerista važili za visoko kotirane pastuve koji su u trkama uvek na prvom mestu. Mary nije bila samo radnica u jednoj elitnoj galeriji već i suvlasnica te iste galerije, i ovaj stan je samo pokazivao deo njenog uspeha i bogastva. Tek kasnije će Mateja saznati da je Mary vodila i neke poznate aukcije gde su se prodavali umetnički predmeti za više milijunske svote. Ona je bila bogata, Mateja nije ni blizu mogao odrediti njeno stvarno bogastvo, a ono je već dostizalo cifre od kojih bi se Mateja uplašio. Mnogo kasnije se ne samo jednom upitao, da li je on bio samo hir te bogatašice, koja je poželela kao i sve u životu da izmeri količinom novca. Suočio se sa svojom bedom, sa svojim siromaštvom, bio je u odnosu na nju klošar, lutalica i mogući žigolo, koji će svoj izgled staviti na tržište mladog muškog mesa. Nije ni sanjao da su mnogi poput njega završili u rukama matorih bogataša, već uvelih bogatih udovica i mnogih parova kojima je dosada zakucala na vrata. I Mateja je trebao da udovolji njihivom seksualnom probirljivom apetitu, da svoje telo unovči a godine i mladost rasproda. Mary je Mateju ostavila za kratko da posmatra sa prozora i uživa u vidiku koji je bio fantastičan, sam pogled na naj lepši deo Pariza, na jedan od najlepših parkova i trgova je kod Mateje ostavio snažan utisak. Mateja nije do sada ni imao prilike da bude u ambijentu koji je opreman za one kojima novac nije manjkao. Oni su mogli da ispune sve svoje želje i prohteve, da novcem kupuju gotovo sve što se sa njim može kupiti. Tek tu je poverovao u priče da je bogastvo i moć, bogastvo stvara klimu sigurnosti i osećaj one prave slobode. Mary se pojavila, preobučena u kućnu varijantu, tanki duks i pantalone. Mateja je skinuo svoju crnu vetrovku, dočekao je sedeći na kožnom trosedu žute boje. Mary je rekla Mateji da se nada da je nije dugo čekao dok se ona sredila i pojavila u novom izdanju. Mateja je bio zbunjen i njegova prisustnost u tom prostoru pored te samosvesne i energične žene je u njemu izazivala paniku jer i pored privlačnosti koja je bila obostrana ono što ga je čekalo je bilo izvan svih njegovih shvatanja. Nije moga da zamisli da će njegov susret sa Mary potpuno promeniti sav njegov život, sve njegove ideje okrenuti na glavce i suočiti se sa izazovom koji pruža šansa da deo tog bogastva bude stavljen i njemu na raspolaganje. Iz bogatog asortimana pića, iz mini bara je Mary donela svoju omiljenui marku kisele vode a Mateja je izabrao prirodno cedjen sok od pomorandže. Mary nije bila žena koja je vreme gubila na sporedne stvari, koja je vreme trošila na trivijalne i beskorisne aktivnosti, njen život je bio utvrdjen davno po nekom rasporedu, po tom planu i raspredu vreme i mesto su imali važnu ulogu da se ne zadržava više nego što joj dnevne aktivnosti dozvoljavaju. Sva imena su bila samo podsetnik, a telefoni i adrese stalni pravci koji su je vodili da se susreće sa različitim ljudima iz društvenog i političkog života Pariza. Mary je želela da se Mateja ne oseti u tom prostoru u kojem nije imala ni vremena da uživa neprijatno. Znala je kakav jaz izmedju njih postoji. Njene godine, nesumnjivo bogastvo i moć. Ona je mogla jednim telefonskim pozivom naručiti muškarca, ženu ili par ali sve ono što je mogla novcem sebi priuštiti nije je zadovoljavalo. Mary nije imala predrasuda i nije ni malo osćela neku grižu zbog razlike u godinama koja je bila očita. Više je joj je smetalo njeno bogastvo koje u prvom trenutku izgleda kao prednost ali i smetnja da ostvari neki normalan i spontan odnos koji nije povezan sa njenim novcem ili uticajem. Mateja je i tako mlad bio prefinjen muskarac, snažne gradje, atletski razvijen, uskih kukova i čvrstog i skoro analitičkog pogleda koji skoro da je prolazio kroz nju, koji se ponekad i rugao, igrao i nadmetao. Njegov pogled je izazivao Mary sa pomisli da će imati težak zadatak da sagleda u šta se upušta dajući na raspolaganje svoje telo tom mladiću kojeg je htelai zadržati svojim čarima, bogastvom i uticajem. Ni ona nije slutila koliko je taj susret po nju bio sudbonosan, koliko je stavio na ispit njena osećanja i sve ono što se desilo izmedju nje i Mateje je jednom moralo da se desi, morala je da se suoči sa sobom, sa svojim osećanjima koja su često bila hranjena racionalnim razmišljanjem i gotovo da je trgovala sa njima, sve muškarce je stavljala na ispit kojim su dokazivali da su se podvrgli njenoj nesumnjivoj vlasti. Do sada ssvaki muškarac jos se pokoravao, ispunjavao njene želje, nije svojom voljom se suprostavio i izazvao je da je srce zaigra, da je zaboli i retko je mogla da doživi trenutke da za nekim zaplače, da se oseti ostavljenom i poniženom. Mateja je bio muškarac kojeg ona nije mogla kontrolisati, kojeg nije mogla kupiti i sva njena nastojanja da pokaže da sve ono što poseduje je normalna posledica njene moći da svojom veštinom nemoguće pretvori u moguće. Ona se osećala sigurna u svom bogatom apartmanu, na pojavu Mateje, to je dugovala slučaju i njenoj radoznalosti, njenoj pre sklonosti da uživa u lepoti, u umetničkom doživljaju umetnosti i stvaranju. Ona je sam bila umetnik koji je sebe video u svetu gde caruje novac i njen put od umetnika do galeriste i umetničkog posrednika je bio vrlo kratak i nije joj dao vremena da se kao umetnik ispolji i dokaže. Mary je bila vrlo važno ime u umetničkim krugovima, ekstravagantna samosvesna i skoro drska u izjavama i sklapanju poslova, privlačila je sebi raznoliki klijentelu koja je u njoj videla vrsnog poznavaoca umetničkih dela i svaki njen predlog kod kupaca se pretvarao u uverenje da su napravili dobar posao i pravu investiciju. Mateja je video u jednom delu apartmana koji je bio u dva nivoa, veliki crni koncertni klavir, a pored modernog kamina naslonjenu klasičnu gitaru. Mary je pratila njegov pogled i videla da se zadržao na gitaro. Pitao je mogu li. Ona se nasmešila i pokazala rukom da se posluži. Uzeo je gitaru i preso prstima preko žica, probao nekoliko akorda i započep da svira, prvo lagano pa sve brže, ritam i zvuk, udari ruke u telo gitare, i njegovo potpuno predavanje istrumentu je kod Mary pokrenulo vulkan strasti. osećala je da nije muzika ta koja u noj izaziva želju već ta energija sa kojom Mateja svira, svaki njegov pokret je bio deo umetničkog zanosa koji je i slušaoca povačio za sobom i činio ga učesnikom u tom procesu umetničkog stvaranja. Svirao je jednu staru i tešku špansku numeru koju je retko kada svirao, samo je nekoliko puta poželeo da je izvede i bio motivisan da je doživi onako kako se takva kompozicija izvodi. Njegovo vladanje istrumentom, je kod Mary bilo još jedno iznenadjenje jer nije mogla da pretpostavi da on tako fascinantno svira na gitari. Dok je sviroa povremeno je njegov pogled se gubio u njenim očima koje su postajale sve tamnije. Kada je u jednom taktu, završio sviranje, ona je umesto aplauza prišla uzela mu gitaru odložila je i poljubila ga. Njene usne su prvo lako dodirnule njegove, pa su onda pune želje tražile da se predaju i Mateji prepuste da se poigra njenim jezikom i prvi zagrljaj se pretvorio u čvrst stisak. Njeno telo se pripilo uz Matejino. osetio je njenu želju, kao bol. Njena strast se probudila svim žestinom i pretila je da se tu rasplamsa u plamen koji će svojom vrelinom da ih podigne i ponese svaki talas žudnje, svaki drhtaj tela, je njeno lice pretvaralo u masku koja se neprestano menjala. Mateja je prekinuo tu neobuzdanu navalu strasti, taj napad jedno na drugo, prekinuo je jer se osećao izmučenim id puta i nespavanja, upitao je gde je toalet. Pratila ga je i Mateja je ponovo poljubio i rekao da bi voleo da se okupa. Velika nepravilana kada, skoro bazen i mlazevi vode su je napuinili, u nju je mari stavila mirišljave soli. Mateja je ljubeći je skinuo Mary prvo duks a zatim i pantalone. Njeno telo je pod njegovim rukama reagovalo kao plamen, podizala se na prste, pripijala i drhtala. Mary je brzo skinula Mateju. Oboje obnaženi, dva predivna tela, dva bića koja su predodredjena da se spoje, su ušla u toplu kupku. Bez žurbe mazili su se i kao u igri su se dva tela upoznavala, ruke su prelazile preko. Osećali su da se bliži tren kada će se njihova tela spojiti u jedno. izašli su iz kade, tek površno se obrisali i našli se ponovo gde su sedeli. Mateja je podigao Mary i ona je osetila početak svog zadovoljstva kada je prodro u nju i svaki pokret joj je donosio sve veće zadovoljstvo. Kao jahačica koja jezdi na vetru u jednom pokretu spojena svojim telom se gubila u talasima u plamenu u grčevima koji su je tresli telo. Mateja je prvi put vodio tako ljubav sa nekim ko od ljubavi ne beži, ko se svoga tela ne stidi i ko sa njim vlada i želi da postigne vrhunac. Ono što nije ni slutio se obistinilo da nije samo imao sluha i vešte ruke, ruke virtuoza. Mateja je bio muškarac koji je instiktom reagovao na svaki pokret tela žene. Prepustio se toj veličanstvenoj strasti, toj uzvišenoj ekstazi, koja je palila telo žene i ona je svojim rukama želela da se ta igra pretvori u umetnost vodjenja ljubavi. Reagovala je kao najfiniji istrument, podsticala i dražila Mateju, on je u Mary pokrenuo ono zadovoljstvo koje ni ona kao već iskusna u vodjenju ljubavi nije slutila da može osetiti sa muškarcem. Ta dva predivna tela, kao u baletu njena glava nagnuta nazad, kosa joj je u slapu padala i širila se a njene čvrste butine su se grčile i pritiskale njegove bokove dok je držao u čvrstom zagrljaju. Vrhunac koji je čekala je bio pravi vatromet koji je u njenoj glavi i telu izazvao grčenja koja su se prenosila na Mateju. U jednom istom trenu doživeli su vrhunac, ono što su njihova tela htela i rekla prenela su jedno na drugo, to je za trenutak ukočilo oba tela u jednu figuru koja bi bila savršena svakom vajaru. To je bio trenutak večnosti kad se iz tela prelazi medju zvezde, kad se dosegne kosmos, kada sva svetlost oslobodi i energija pokulja, krv se uzburka pa se u valovima prenose i pulsira, i svaki talas udara o stene bacajući u vis kapljice dok gole stene ne zaplešu u beloj peni.
Radeumetnik
Radeumetnik
Уметничка душа Портала
Уметничка душа Портала

Број порука : 267
Age : 65
Points : 187
Registration date : 22.08.2007

http://www.osamrusanj.znanje.info

Назад на врх Go down

Назад на врх

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Не можете одговорити на теме у овом форуму